Tarkvara häälestamine

Tarkvara on võimalik häälestada vastavalt tarkvara kasutaja ärilistele vajadustele. See tähendab, et tarkvarasse saab täiendavalt lisada ärispetsiifilist informatsiooni, mis kohandub ettevõtte igapäevaste tarkvara kasutusvajadustega. Näitena võib tuua kinnisvara firma, kes soovib kuvada ja muuta lisaks vaikimisi saada olevale infole ka kinnisvara valdkonda kuuluvat informatsiooni. Sama võib öelda ka ehitusettevõtete kohta, kus vaja kuvada ehitusvaldkonda kuuluvat informatsiooni.
Pakutavad teenused
Turundustarkvara
Turundustarkvara on mõeldud pakkumiste ja teavituste saatmiseks kliendilistile. Võimalik on ka tulevikku planeerida teavituste ja pakkumiste saatmist. Tulevikku planeerimine toimub kõigest paari klikiga. Võimalus kasutada nii kliendivaates, kui ka kliendilisti vaates.
Loe lähemaltKliendisuhtlustarkvara
Kliendisuhtlustarkvara on mõeldud kaupmehe kodulehel kasutamiseks, mis annab reaalajas kliendiga suhtlemise võimaluse. Kaupmehe poole peal võtab sõnumeid vastu klienditeenindaja. Vahetatud sõnumite ajalugu ja statistikat saab hiljem vajadusel üle vaadata.
Loe lähemaltKliendihaldustarkvara
Kliendihaldustarkvara on mõeldud eelkõige kliendiga seotud info efektiiveks ja mugavaks haldamiseks. Kogu info on nähtav ühel paanil. Kliendiinfo otsing on tehtud mugavaks ja efektiivseks. Võimalus importida kliendid Excelist (ainult .xls)
Loe lähemaltTarkvara arendus
Arendame erinevaid veebipõhiseid infosüsteeme lähtudes kliendi personaalsetest ärilistest vajadustest Võtame ka üle arendamiseks olemasolevaid infosüsteeme. Või lisame olemasolevale infosüsteemile uusi funktsionaalsusi. Teie soov tarkvara kasutada, meie realiseerime!
Loe lähemalt